Fototips fra meg til dere men fra dere

Tenker prve komme med flere fototips til dere. Men da trenger jeg forslag til HVA jeg skal legge ut tips om. Skrik ut!


26 kommentarer

Beate :)


Redigering av bilder, anbefalinger? Og hva du anbefaler av kamera til forskjellig bruk, og evt. innstillinger p kamera? :-) Jeg bruker digitalkamera selv, s hadde vrt supert om du kom med noen tips p det :-)
16.10.2012 15:45 //


du kan fortelle om hvordan man redigerer bildene klarere, nr bildet du har tatt ble ikke s klart, p en mte om du skjnner :-)
Sophie Marken
16.10.2012 15:47 //http://s0p.blogg.no


bra tips<3
Duyen Nguyen
16.10.2012 15:49 //http://duyen.blogg.no


Herlige bilder :D
mel- livet som psykisk syk
16.10.2012 15:50 //http://melblogg.blogg.no


redigering av bilder, dyr og potrett :-)
Ellenrikke - fotoblogg
16.10.2012 15:50 //http://ellenrikke.blogg.no/


Jeg har samme kamera som deg , s noen tips det hadde vrt gy :D Du kan jo ogs vise hvordan du redigerer bildene dine ..

Tusen takk for at du flger meg p instagram btw.. :D<3
miinemor
16.10.2012 15:52 //http://miinemor.blogg.no


Kjempe fine bilder ! :-D
Lena vstetun
16.10.2012 15:52 //http://lenaovstetun.blogg.no


Kanskje du kan ha nokon tips om korleis du tar bildene dine visst du skjnna ;) Korleis objektiv du bruka i ulike situasjona og snt ;) ^^
Helena
16.10.2012 15:53 //http://justamoment.blogg.no/


Hvordan du redigerer bildene dine i photoshop!! :-D
Binta Edith
16.10.2012 15:54 //http://bintakc.blogg.no


alt!!! hva du tar p manuell osv..
> marianne eide hanssen


Hva som helst, for jeg er amatr :-( fine bilder forresten :D
......
16.10.2012 16:13 //http://pixels.blogg.no


Hvilke kamera(speilrefleks) som er lurt begynne med. Nr du skal f ditt frste osv...
carmenl foto
16.10.2012 16:48 //http://carmenl.blogg.no


Dyrebilder!
Marie
16.10.2012 16:56 //http://lifesofar.blogg.no


h! DE ynene!
Ylja
16.10.2012 17:02 //http://photobyylja.blogg.no


Hvilke instillinger du bruker til hva slags typer bilder, hva slags kamera du anbefaler, hvordan du redigerer, lys og snnne ting. Takk p forhnd!! <3<3
Javeriah Khalid
16.10.2012 17:49 //


HERREGUD! Du har sykt pent smil og yne!
Heidi
16.10.2012 17:59 //http://heidiho.blogg.no/


Fine bilder! :)
Lillian
16.10.2012 19:50 //http://lillianby.blogg.no


Jeg syns du er kjempeflink til ta bilder!!

Men jeg vil gjerne vite hvordan ta flotte portrettbilder og naturbilder :-)
Ingeborg - Kommenterer tilbake
17.10.2012 21:41 //http://ingeeb0rg.blogg.no


Jeg lurer p en ting som irriterer meg veldig!

jeg liker lage headere, men jeg elsker headere med snne streker bak i bakgrunnen, som l0ve.blogg.no,du har og andre har.. Har bare sett det gr ann lage snne streker i photoshop, men det har ikke jeg. Jeg har photoscape, ogs bruker jeg bare picmonket til strekene, og irriterer meg fordi jeg syns ikke de strekene er s veldig finee!.. Gr det ann lage streker i header med photoscape? i soffal, kan du forklare ssen man gjr det?<3

(mye skrift haha)
TONE JULSRUD
18.10.2012 03:02 //http://tonejulsrud.blogg.no


takk for tipset! :D
Sigrid
31.10.2012 16:13 //http://Sigridho.blogg.no


Hvordan ta bra portrett bilder? Hvordan f bildene lyse? Hvordan f et nrt fokus, med grumsete bakgrunn ? Nikon speilrefleks tips, innstillinger osv? :))♥
Oda
02.11.2012 15:14 //


Kan du legge forklaring p blender, hvitballanse, og ISO? forklare hva det er og hvordan man bruker det p kameraet? :) Hvordan fr du til de bildene der en person er i lufta? det ser sykt kult ut!!! :)
Renate Dahlen
03.11.2012 11:14 //http://renatedahlen.blogg.no


Du kan jo legge ut om hvordan innstillinger som er best inne/ute :) Hvordan innstilling som er best p kameraet osv.? :)
Linnea
14.11.2012 16:18 //


Du er fin du!

Kan du legge ut forklaring p hva P, Tv, Av, M og A-DEP er? og hva de kan brukes til :)) og gjerne i hvilke situasjoner det lnner seg bruke disse forskjellige instillingene! Du er kjempeflink, st p!

Skriv en ny kommentar


- Ikke sprr om jeg kan kommentere tilbake, da gjr jeg det hvertfall ikke!
- Jeg har diagnosen ME. Du kan lese mer om det HER
- Jeg redigerer bildene mine i adobephotoshop cs4
- Og nei, jeg lager ikke design eller headerer til andre.
- Jeg bruker Canon eos 550D - om det ikke str noe annet under bilder.
- Noe mer du lurer p kan du kontakte meg: fotball.j@hotmail.com




bloglovinbloglovinbloglovinbloglovin bloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovin